jag har tagit semester

Förlåt för dålig uppdatering! Men när vädret är som det är så tror jag ni förstår att jag inte sitter inne framför datorn. Är imponerad av er som orkar blogga så mycket under sommaren! Jag har helt enkelt sommarlov och då menar jag från datorn också. Men lovar er bilder så småningom.

Kan ju tillägga att jag försökte lägga upp alla bilder från midsommar på facebook men dom har ju ändrat uppladdningen så den är jätteseg + att efter att jag suttit där i en halvtimme för att få upp bilderna så hänger sig skiten! Då la jag ner allt och sen har jag inte kommit längre, tyvärr.. Och att ladda upp bilder på blogg.se är ju också superdrygt! Eller så kanske min dator är en aning seg också kom jag på, den behöver en rejäl rensning!

Nu vet ni att jag lever! Ska ju regna imorn och på torsdag har jag hört så jag kanske har lite bloggtid då om ni har tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0