pinsam tystnad

Har varit trött i kroppen idag pga matchen igår, men så går det när man är otränad. Har i alla fall varit ute och powerwalkat i 40 min och gått ur benen lite. Har faktiskt varit på min första teorilektion idag inför körkortet och när jag kommer dit så ser jag att det är Bodins (en klasskamrat) mamma som har lektionen!

Det var i alla fall pinsamt tyst som vanligt när man sitter i ett rum med främmande människor. Och just som jag satt där och tänkte på vad pinsamt tyst det var så var jag bara tvungen att dela med mig av mina tankar till Lina, så jag skickade iväg ett litet sms.

Jag: Haha pinsam tystnad i lektionssalen! Nästan så man borde fisa för att få upp stämningen! :D
Lina: Hahahaha! gör de!!

Gjorde det dock inte! Hahhaha

Tycker bara att det är konstigt det där. Att det alltid ska bli så pinsamt tyst när man sitter i en ny grupp av människor. Kändes som om man hade börjat i en ny klass eller något.

Har ju typ 100 sidor i läxa tills på onsdag också! Herregud! Men vill man ta körkort så vill man! Så nu blir det att plugga..

Ska ta och skölja ur inpackningen nu som jag har i håret. Alltså den nya som jag köpte för några dagar sen. Och ett plus i kanten redan nu är att den luktar cocos!  Hör du det Hage, detta är något för dig!

Kommentarer
Postat av: hage

vavavavav vad för något???????? ge mig

2010-06-22 @ 17:09:10
Postat av: Svar till hage

Kika något inlägg längre ner så har jag lagt in bild på den ;) Lanza hair masque ;)

2010-06-23 @ 22:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0