sommarlov

Nu har det varit ett väldigt stort uppehåll på bloggandet från min sida men denna veckan har varit full med roligheter! Det har ju varit studentvecka och även om jag har ett år kvar så har jag haft fullt upp.

I måndags så hjälpte jag och några tjejer i klassen till på balen som var på nöjes. Jag och Julia stod i entrén och tog emot biljetter och sen som tack för hjälpen så fick vi vara kvar och mingla! Den kvällen var hur rolig som helst. "Alla får gå på en bal men vi får gå på två!"



Jag och Julia hamnade till och med i NWT! (där med ryggarna mot kameran i lika klänningar i dörröppningen)



Alla brudar som hjälpte till!

I tisdags åkte hela klassen till Malin i åmotsfors och det var supermysigt! Hon hade gjort allt så bra med mat och sovplatser till alla. Kvällen slutade i alla fall med att halva klassen sov i soffan och andra halvan tittade på den sämsta skräckfilmen jag någonsin sett!

Igår var det ju studentdag för alla treor här i karlstad och grattis till er! Jag riktigt längtar till nästa år när det är min tur! Men även om det var studentfest så var vi där och festade vi med! Riktigt galen och rolig kväll! Kan bara säga det att jag inte var lika fräsch när jag kom ut därifrån som när jag kom in. Det var nämligen som en bastu på dansgolvet där vi spenderade nästan hela kvällen.

Och nu har man ju tydligen sommarlov då.. Får se vad sommaren 2010 har att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0