tack för gårdagen!

Min födelsedag igår började perfekt med frukost på sängen och paket av mamma. Fortsatte sedan in till stan till Lina och började tagga inför kvällens bravader. Gjorde även mina första inköp av lite ohälsosamma saker som myndig! Och lägg märke till att det inte var ett inköp.. Jag lyckades nämligen slarva bort det första jag köpte så jag fick köpa nytt! Haha, typiskt mig!

Runt sex drog vi iväg till Halvar i kil där det blev kubb (som tjejerna vann!!) och förfest ute i trädgården. Sen drog vi vidare till glada killingen där snowstorm skulle spela under kvällen. Hade en riktigt bra födelsedag igår! Kunde inte bli bättre och det roliga är att jag tror att alla hade grymt kul igår! Vill tacka alla som var med och gjorde min 18 årsdag oförglömlig!!



Födelsedagen började perfekt och mamma hade verkligen lyckats med sin present! Jag hade faktiskt önskat mig den parfymen, men på något konstigt vänster hade jag inte sagt det till henne. Men ändå lyckas hon välja ut rätt!



*Ursäkta bilden* , Födelsedagen slutade med skavsår men jag var lika glad för det!


Idag har vi haft släktkalas och där bjöds det på jordgubbstårta! Sjukt gott med jordgubbar. Fick lite mer presenter och jag är supernöjd. Hade inte önskat mig något speciellt men ändå fick jag massor av fina saker! Ska ju även beställa kameran idag så att den kommer till veckan.

Hoppas ni haft en lika bra helg som mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0