utklassad på frisbeegolf

Hello, hello!!

Idag har jag faktiskt (tro det eller ej) spenderat mesta tiden i skuggan! Har varit ute i bomstad med Jocke hela dagen och så fick vi för oss att spela frisbeegolf, men väl på banan inser jag att det inte bara blir jag och Jocke utan hans killkompisar också som kastar kuklångt!! Ursäkta mitt språk men det är inte kul när man är sämst.. Så långt dom kom på ett kast, så långt kom jag nästan på tre.. Så jag gav upp helt enkelt och fortsatte banan genom att titta på!

Har ju även varit på min andra teorilektion som egentligen skulle varit min fjärde eftersom jag missat två. Denna gången hängde jag inte lika mycket med som sist även om jag hade gjort min läxa! Tycker det är en aning onödigt att kunna saker om vikter och sånt..

Har även hunnit med att träna fotboll också och idag var det en riktigt lugn träning eftersom vi spelade igår. Och för er som inte redan vet, så spelade vi oavgjort igår! Mot laget som ligger tvåa i serien! Det är inte dåligt!

Kameran har inte varit med mig idag så därför blir det ett tråkigt inlägg med massor av tråkig text som bara är sååååå jobbigt att läsa. Så förlåt! Imorgon ska jag bättra mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0