VEM ÄR BÄST?!

Sa jag inte att nationella provet i matte B gick bra? jooo för det gjorde jag! Men inte trodde jag att det skulle gå så förbannat jävla bra! Fick reda på det idag, eller ja typ.. Eva hade rättat det och sa att jag hade fått MVG på det av henne! Men hon skulle kolla med några andra mattelärare och se om dom tyckte samma för hon hade i alla fall bedömt MVG!!! Förstår ni lyckan? Haha VG i matte A och kanske MVG i matte B, hur går det ihop egentligen?

Var bara i skolan idag för att göra samhällsprovet så var hemma runt tolv idag ungefär. Har suttit ute i solen sen dess och försökt skriva mitt argumenterande tal som jag ska hålla imorgon. Jag har ju varit så smart så att jag börjar med det dagen innan så jag får väl skylla mig själv om det blir kasst.

Hoppas ni har det skönt i värmen, det har i alla fall jag!




Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket slingmedel änvänder du?:)

2010-06-01 @ 22:10:07
Postat av: elin

svar: Jag brukar oftast slinga mig hos frisör men när jag väl gör det hemma så använder jag Jane Helen MOOD slingfärg. Riktigt billigt och blir inte gult som det ofta kan bli :)

2010-06-04 @ 22:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0