100329

Nu är naturkunskapsprovet ur världen och det var väl inte så där jättesvårt egentligen men känner att jag har missat en del på några frågor ändå. Men jag klarade det i alla fall! Har varit en kort och väldigt lugn skoldag och på bussen hem fick jag ju till och med sittsällskap av Josse och kunde prata lite vilket var trevligt. Bara att bussjäveln körde fel när vi skulle hem! Istället för att åka förbi bergvik så svänger den in på vägen mot höger som går mot helt fel håll så vi blev en aning försenade..

Nu är det bara en timme kvar tills träningen börjar ungefär så hinner inte göra så mycket här hemma. Kanske plocka och städa lite bara. Sen efter träningen blir det hem och sängen som gäller direkt.. Härligt!



äntligen är våren på väg! kunde till och med ha min skinnjacka utan att frysa ihjäl! skönt också att jag snart ska bli av med det röda i håret och bli lite ljusare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0