crazy greenfaces!

Hej! Igår va sista dagen på praktiken och även om jag trivts där så känns det skönt att få komma tillbaka till skolan igen. Det var kanske inte världens bästa ställe att ha praktik på eftersom det inte fanns något jag kunde göra. Och jag är en sån person som tycker om när jag får göra saker..

På kvällen träffades vi några brudar hos Lina och började dricka lite. Sen drog vi oss vidare till en fest eller vad det nu var på campus. Och på vägen till campus träffade vi några killar som va gröna i ansiktet och bara pratade engelska! Och det var nästan det roligaste på hela kvällen tror jag. Och inte visste jag att jag va så bra på engelska! Skulle Susanne hört mig hade hon blivit imponerad..



Sött va?


Ikväll kommer GFL-brudarna hem till mig och äter tacos och det blir nog lite dricka idag igen. Och känner jag oss rätt så vet jag att det kommer bli en galen kväll.

Nej men nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa lite mat! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0