första vinsten för i år!

Hej! Nu har jag precis kommit hem från fotbollsmatchen. Och det gick verkligen bra idag! Vi vann med 6-1 och målen bara rullade på som aldrig förr.. Spelet var också bra om man jämför med förra matchen. Fast det anledningen till det kanske är att det var lite lättare motstånd. Vi har ju match imorgon med, mot qbik och Berghage! Så dagen imorgon kommer bara bestå av jobb fram till sex och sen raka vägen iväg för att spela match sju.

Men som sagt jag gillar faktiskt att ha mycket på schemat. Bara man får vila ut någon gång. Trodde jag skulle få ha en lugn kväll och eftermiddag idag men kom ju på att jag har nkprov på måndag så måste sätta mig med det på en lördag! Prov på måndagar är faktiskt döden..

Uppdaterar kanske med något mer roligare ikväll! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0