fotboll i mörker

Hej igen! hade ju helt fel angående var matchen var förut, den var visst inte på klasmossen utan västerstrandsskolan! Matchen blev 0-0 och jag känner att vi behöver så mycket matcher och träningar tillsammans som möjligt nu för att få ihop spelet i laget eftersom vi är två helt olika lag från början.

Det roliga med matchen var att det blev så mörkt så att vi inte såg något de sista minuterna och då sa Mattias, vår tränare att vi går av planen innan vi skadar varandra. Så det gjorde vi när det var ca sju minuter kvar och då blev råtorps tränare jättesur och sa att vi fick betala domaren på grund av att vi gick av. Haha, på en träningsmatch liksom, nej herregud! Han ville väl tydligen att vi skulle sparka benen av varandra där i mörkret! Det blev ju inte bättre för att råtorp var mörkblåa heller..

Ska faktiskt sätta mig och skriva klart mitt personliga brev så att jag kan söka sommarjobb någon gång. Sen får jag se om jag kanske hinner sätta mig med min försenade bokrecension.. Annars har jag ju tid till det imorgon också eftersom jag inte börjar förän halv tre! Fattar ni? Halv tre ! Då slutar man ju ? Som tur är så har vi bara en lektion så slutar kvart i fyra.



Ska ju försöka få bort den röda nyansen i håret nu också och få tillbaka det kastanjbruna som jag hade innan.. Håret blir lite för skarpt för min smak när solen lyser på! Kanske eventuellt lägger i några guldiga slingor allt eftersom..

Kommentarer
Postat av: emma

tränare mattias?!

2010-03-21 @ 22:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0