gym,sol och bastu

Idag gick jag upp i tid, klockan nio faktiskt och det är nästan lite tidigt med tanke på att vi har lov! Åkte i alla fall till grums tio för att sola och träna med Josefine och efter det tog vi oss en skön dusch och badade lite bastu. När vi stod i duschen så kom vi på att vi ville ha något att äta på inne i bastun så jag drog på mig Jossas bikiniöverdel och gick ner med handduken men utan trosor! Haha, va livrädd att jag skulle tappa handduken eller att jag skulle visa lite för mycket privat men det gick bra som tur var..



Har precis lagat mat nu och som vanligt blev det misslyckat och äckligt.. Men det gick äta ändå. Ska ta bussen in till stan om en timme för att jobba denna kvällen igen. Sen är jag ledig från jobbet resten av veckan.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0