Har möjligtvis Berghage smittat mig med sin kaktus ?

Herregud vad tiden går sakta! Det var liksom i fredags som praktiken slutade och det känns som det gått åtminstone två veckor efter det.. Halva veckan är ju i alla fall avklarad och snart är det dags för helg igen som återigen är fullspäckad!

På fredag ska vi fira Linnea för att hon fyller år idag, plus att jag ska på kalas innan det för min kusin och mamma som fyller år då! Sen på lördag ska jag jobba och söndag spela match.. Blir inte en lugn stund denna helgen heller, och under veckorna hinner jag inte heller koppla av någon dag. Det märks väl lite på min kropp nu också att det har blivit mycket på en gång för jag är förkyld och hostar som en idiot! Får hoppas att det ger sig för jag vill verkligen inte bli sjuk nu..

Sugen på godis är jag också, men eftersom jag redan rensat skafferiet på allt sött så får jag väl vända mig till frysen och ser vad den erbjuder mig för gott! Kanske glass att kyla halsen med?



är jag positiv så klarar jag mig igenom det här nu utan att bli sjuk..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha se upp för den du ; ) /bergh

2010-03-18 @ 21:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0