i'm alive!

Hej! Jag är faktiskt hemma från branäs välbehållen! Jag lever men dock med lite för många galna minnen kanske ? Åkte faktiskt lite skidor på torsdagen när vi kom dit men resten av dagarna slappade vi bara i solen med "svart på en kvart" i ansiktet! Haha.. Nätterna vet jag inte ens om jag ska prata på. Tänk er det galnaste ni varit med om och så gångrar ni det några gånger så kommer ni i alla fall en bit på vägen. Det var en sjukt kul helg och jag får väl ta och tacka alla nya och gamla ansikten man träffade där uppe!

Har tyvärr inga bilder att bjuda på men jag tror det finns tillräckligt med bilder från branäs på facebook. Hemska är dom också! Men jag säger som Anna Kyrk: Man lever bara en gång så man ska vara med om allt!





Tack brudar för en bra helg!


Idag började i alla fall den andra praktikveckan och nu är jag hos Suzie Picant och jag trivs jättebra där med! Var tyvärr inte så mycket att göra idag eftersom det var måndag, men är aldrig fel med en liten mjukstart.. Kändes att det behövdes eftersom jag sov ca åtta timmar under hela branäs trippen!

Så nu ska jag faktiskt sova! Ha det bra, puss`&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0