lång och jobbig dag

Idag har det varit en riktigt jobbig dag. På praktiken har vi haft kurs hela dagen. Dom ska nämligen ta in en ny hudvårdsserie som heter Dermalogica, som säkert många känner till och därför var det en tjej där och pratade om alla produkter! Och då sa hon ju inte bara vad dom hette utan hon berättade alla ingredienser och vilka som var bra mot vad och vad produkten gjorde för kunden.. Jag lovar er att jag var helt slut i huvudet när allt var klart. Men nu kan man ju säga att jag kan ganska mycket om det märket, men om jag känner mig själv rätt så vet jag att all information förvinner om några dagar.

Gjorde en ganska klantig sak när jag åkte hem också och tog en buss så jag var hemma klockan sex. För jag trodde ju nämligen att min fotbollsträning började sju. Men klockan sex när jag kommer hem så inser jag att den börjar sex och får panik och slänger på mig alla kläder och så fick mamma skjutsa iväg mig! Så jag hann iväg i alla fall, men kom tyvärr lite sent. Det var dock inte så kul med grusträning på is!! Det gick att springa men det var ett helvete att försöka stanna så man fick tåla att man åkte i backen några gånger.

usch, dum som jag är så sitter jag uppe nu när jag är så trött.. Så ska ta mig i kragen och lägga mig nu istället. Hoppas ni har det bra! Puss&kram



är så trött och sliten nu så mer får ni inte se av mig idag, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0