resa till Cypern bokad och klar!

Idag har jag varit i stan hela dagen med tjejerna och bokat resa! Och det blev Cypern och Ayia napa den 30 augusti! Jag längtar redan! Blev ett bra pris och ett lägenhetshotell med massor av ungdomar så det kommer bli en vecka full med roligheter känner jag på mig! Men tyvärr är det ett tag kvar, men jag älskar att ha saker att se fram emot!

Skulle egentligen bara berätta att vi bokat resan. Är ju ganska sent nu så ska faktiskt lägga mig. Anledningen till att jag blev så sen idag var ju att jag jobbade denna kvällen och det gick jättebra! Ska ju jobba imorgon igen för att jobba igen helgen då jag kommer vara i branäs. Åker ju på torsdag och kommer hem på söndag och jag är riktigt taggad för det med! Så ni som ska upp till helgen kan ju höra av er så ses vi troligvis!



Visst ser det härligt ut! Jag drömmer mig bort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0