lyckad kväll i grums!

Hej! Nu är fredagen över och idag blev det faktiskt inget jobb eftersom min hals strejkar.. Gårdagen var kanon! Började med kalas och tårta hemma hos min kusin Cindy som fyllde elva och mamma fyllde också år så vi firade båda två. efter kalaset var det bara att skynda sig hem fixa sig lite och dra iväg till Jossa där vi började förfesta lite och Linnea som fyllde år i onsdags fick lite presenter av oss tjejer. Trosor, nakenkortlek och dildo var det vi hade köpt till henne och Henrik som fick bli dildons namn hängde med oss hela kvällen och var nog den som var mest omtyckt på hela festen tror jag, haha.. Lite orolig för att det kommer upp en mindre seriös video på fb senare också, hahaha.

Tycker lite synd om Affe och Simon som hade festen, men tror dom klarade sig hyfsat i alla fall.. Blev efterfest och det slutade inte förän tidigt på morgonen, som vanligt.. Undrar när jag ska få sova ut egentligen ?

Umgicks med mycket trevligt folk igår och pratade med många olika vilket var riktigt kul det med! Måste säga tack för en lyckad kväll i grums för en gångs skull!!



(gammal bild från nyår 08)

Har precis kommit ut ur duschen nu och ska bara ta det lugnt resten av dagen. Jossa kommer lite senare och så ska jag sminka henne innan ett 50-årkalas som hon ska på. Sen kanske jag beger mig till grums för filmkväll lite senare, men det märks..

Ha det bäst! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0