drömma mig bort kan jag ju..

Usch jag är så sjukt uttråkad! Inte sådär uttråkad för stunden utan trött på de dagliga rutinerna i mitt liv bara. Skulle vilja att det hände något riktigt kul snart eller så som man har att längta till för just nu känner jag mig bara trött. Kanske kan bero på att jag har haft samma mönster dag ut och dag in nu några veckor, skola-jobb-sova.

Jag är så grymt sugen på att flytta iväg någonstans. Skulle vara så härligt om det var i år jag tog studenten! Då skulle jag ha åkt iväg långt bort. Skulle gärna vilja flytta iväg till USA ett år, antingen som aupair, (stavas det så?) plugga eller bara jobba.. Skulle vara så skönt att få åka iväg och uppleva något nytt och träffa nya folk! Inte för att det är något fel på er här hemma nu, tro verkligen inte de! Älskar alla här hemma men ibland tror jag man behöver göra något drastiskt.. Resa iväg till ett främmande land skulle vara perfekt!


Kommentarer
Postat av: josefine

vi får blicka framåt, mooot cypern !! :D

2010-05-02 @ 22:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0