en dag i studion

Idag har det varit studiodag, vilket är den roligaste dagen på veckan i skolan! På förmiddagen sminkade vi glamoursminkningar som skulle vara riktigt mörka och jätteglittriga! Var hur kul som helst och som vanligt så hamnade jag och Lina tillsammans ;) Efter lunchen blev studion överfull med killar istället. Alla hade nämligen med en varsin modell som vi skulle sminka och träna på. Inte för att det är så svårt eftersom det bara ska läggas bas. Jocke var min modell och jag måste säga tack så himla mycket för att du ställde upp! Nej nu återstår bara att visa resultatet av mina jobb idag..









Övningskörde hem från skolan idag och åkte faktiskt direkt ut till värmskog för att fira morfar som fyller år. Blev lite småprat, kaffedrickande och tårtätande innan vi åkte hem igen. Blev lite smått orolig när jag körde hem bara eftersom det helt plötsligt började skrapa i bilen. Fick en hemsk tanke i huvudet och trodde att däcket var påväg av och fick panik! Men som tur var så va det bara en sten som hade fastnat i hjulet på något sätt..

Nej nu måste jag sova, är en ny dag imorgon också!

ps. har arbetintervju imorgon så önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0