makeupstore

Igår blev det ju filmkväll och en ganska sen sådan så därför var jag väldigt trött när jag skulle upp imorse. Men tillslut orkade jag mig upp och iväg till jobbet i alla fall. Eftersom det är lördag så har även denna dagen gått ganska fort. Var mycket folk i butiken hela tiden + att jag har höll tre kurser. Så klockan blev fyra snabbare än jag hade väntat mig.

Ikväll blir det inget annat än myskväll igen. Jag och syrran har hyrt film och köpt på oss massor av godis och chips som vi ska gotta oss med! Filmen som vi hyrde var new moon eftersom ingen av oss har sett den än. Kan ju säga att det har varit ganska skönt med en lugn helg. Känner att jag behövde det efter allt jobb de senaste veckorna. Ska ju jobba imorgon igen fast denna gången på makalös och ringa runt till alla trevliga människor i sverige! Ja några trevliga själar finns det faktiskt där ute ;)

Dagens:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0