matte b avklarat!

Idag har vi haft nationellt prov i matte B och det pågick i fyra timmar, jag gick när det var tio minuter kvar av tiden! Så jäkla skönt att det är gjort och det kändes förjävligt bra för den delen också!! Trodde jag skulle ha svårt med jättemycket men istället gick det hur lätt som helst och det flöt på på nästan varenda fråga! För en stund så kände jag mig som den smartaste i världen och trodde att jag skulle få mvg-kvaliteer på allt! Men jag ska inte vara för glad tror jag. Jag vet i alla fall att jag klarar kursen nu och det är jag väldigt glad över!

Blev en tur till solariumet för första gången i år efter matteprovet så nu är jag fräknig och fin! Älskar att jag har börjat fått fräknar faktiskt, aldrig haft det förut och tycker det är så fint! Fast de är så bleka så de försvinner väl när jag blir brun.

Har precis skickat iväg ett ergonomiarbetet för respons och nu ska jag noppa syrrans ögonbryn och sen försöka slinga håret på mig själv.

Ikväll blir det fotbollsträning och efter den ska jag se derbyt mellan slottsbron-borgvik, kan bli spännande!



ungefär såhär glada är vi nu när vi slipper matten för resten av våra liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0