nobelfestival

Idag har det inte varit en vanlig skoldag utan idag har det varit nobelfestival och detta året hade vi tur med vädret och kunde sitta ute i solen och lyssna på alla som sjöng och spelade. Maten serverades till och med utomhus och klanten själv gjorde det igen! Satte mig i gräset med tallriken och det första jag gör är att välta tallriken upp och ned.. Trött blev jag på mig själv då!

Gick lite på stan efter skolan och köpte mig en ny bikini och klockan 15-18 jobbade jag på makeupstore. Samtidigt som jag jobbade så sminkade Karin fyra stycken dansare och de blev riktigt snygga vill jag lova! Håruppsättningarna de hade var fulla av fjädrar, fåglar och fjärilar och sminket var inte heller diskret.

Just nu är jag hemma hos Jocke och väntar på att grabbarna ska laga klart maten. Tacogratäng väntas!



Dagens:






håret blev en aning ljusare efter att jag lyckades göra några slingor i underhåret igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0