övningskört

"Idag har jag jobbat"

Den meningen känns ganska uttjatad nu va? Haha

Märker att jag inte har så mycket kul att dela med mig av här i bloggen men om ni läser min inledning så vet ni nog vad jag har sysslat med idag. En något roligare sak är att jag har övningskört väldigt mycket idag och tränat på stadskörning. Jag och mamma körde runt i stan och körde fel på något konstigt sätt så att vi hamnade vi helt fel. Mamma trodde att en liten smal väg skulle leda till bergvik men istället tog den oss till hammarö, bra där!

Har även lämnat in lite ansökningar om jobb på nyängen. Både i butiken men främst i restaurangen där de söker personal. Hört delade åsikter om jobbet, men ett jobb är alltid ett jobb!



En positiv sak är att mamma tycker att jag ska bestämma körskola för att snart boka körlektioner! Jag gör framsteg :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ett tips: Karlstad Trafikskola ;) Dom är urbra där! Fråga efter Jocke som körlärare om du tar dom :D haha!

2010-05-09 @ 22:41:42
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0