studiedag

Har haft studiedag idag och hela dagen har gått åt till att plugga. Har kommit en bit på kroppsanalysen och är nästan klar med ergonomin, har bara fastnat lite men hoppas det släpper. Har även gjort bildläxan som jag har glömt flera veckor i rad nu. Tränade också fotboll på kvällen och det var riktigt skönt! Var längesen jag hade tid att träna och det märks verkligen vad skönt det är.

Imorgon börjar skolan och allvaret igen då! Känns nästan som man haft ett lov nu när man varit borta från skolan i fem dagar. Ska jobba efter skolan också och imorgon på jobbet kommer det hända något annorlunda för mig. Vad det är återkommer jag med när det är klart!

Sov gott, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0