åskan ställde till det

Alla som har varit inne i Karlstad idag märkte nog av åskovädret som var förut. Jag var inne i stan och jobbade och helt plötsligt small det till och blev helt mörkt. Strömmen hade gått och vi satt där som idioter och kunde inte göra något åt det. Så istället var det bara att invänta att strömmen kom tillbaka och under tiden fick vi städa lite och sen satte vi oss och spelade spel istället. Som tur var kom strömmen tillbaka efter 40 minuter, hade den inte kommit så hade vi fått gått hem.

Skulle egentligen ha åkt till Linnea och umgåtts med mina brudar ikväll men mamma intalade mig att det var bättre att jag stannade hemma och pluggade på provet som jag har på tisdag och det är nog lika bra de! Så ska sätta mig med det alldeles strax.

Tänkte att jag skulle visa den nya bikinin jag inhandlade igår också! Köpte mig en väldigt enkel men ändå snygg bikini som säkerligen blir snygg när man blir brun sen till sommaren. Har faktiskt passat på att beställa en från Nelly också nu när de har fri frakt!





Lindex - 198 :-





Solglasögon i pilotmodell HM - 59,50 :- /st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0