bilder från jobb på balen

Hej! Vad tycker ni om början på den nya designen? Jag tycker i alla fall bättre om den än innan, den kunde jag ju nästan döda om det nu går att göra med en bloggdesign haha. Har varit på praktik hela dagen och det är nu sista veckan på makeupstore och denna veckan är Malin med också. Lite svårt att vara tre i butiken på vardagarna bara eftersom det inte är så mycket att göra för tre pers i vår lilla butik.

Ska skriva ett mail nu och skicka iväg till ett ställe angående praktik och sen koppla av lite och mysa med Jocke. Imorgon börjar jag klockan två men jag ska faktiskt inte sova länge utan gå upp i tid och pallra mig iväg till gymmet! Är så härligt tomt där på morgonen så jag lär ju inte behöva trängas.

Föresten, titta vilka härliga bilder jag fick tag på! För visst kommer ni väl ihåg att jag och mina brudar jobbade på balen innan sommaren? Mina brudar och Johan!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0