bröllopsmässan 2010

Imorse var jag uppe riktigt tidigt. Gick faktiskt upp klockan fem! Och nu undrar ni säkert varför jag gjorde det på en lördag. Jo jag och Linnea skulle nämligen iväg till stan för att sminka modeller till bröllopsmässan och vi skulle börja sminka klockan sju. Och eftersom det är snorhalt på vägarna så vill jag åka i god tid för att kunna ta det lugnt på vägen, sen fick jag ju även skrapa rutorna i en kvart så därför var jag uppe så tidigt.

Sminkningarna blev riktigt bra och vi stannade för att titta på första visningen. Jag var ju på bröllopsmässan förra året med och sminkade och jag tyckte faktiskt det var bättre förra året. Men det kanske var för att det var första gången jag såg det och denna gången hade jag redan sett det en gång så det inte blev lika stor upplevelse.

Kan ju bara säga det att man blir så himla sugen på att gifta sig när man ser alla klänningar. Ser fram emot att ha ta studenten och ha bal till våren!





















Kan ju även säga att detta inlägget egentligen skulle ha kommit upp för några timmar sen men jag somnade ifrån och sen blev klockan mycket och då skulle jag hämta Josefine i stan sen sminka henne och köra henne till en 40-årsfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0