mord!?





Hur läskigt är inte detta på en skala? Ett mord i lilla Slottsbron! Det värsta är att det är ca 50 meter från där jag bor plus att jag åkte förbi igår när jag skulle köra hem mammas kompisar som varit här på middag. Stod en polisbuss och en annan buss bakom och massvis av polismän och män i svarta dräkter, ni vet sådär som dom ser ut i CSI. Tänkte ju att det handlade om något mindre fall, kanske om knark eller liknande men inte om ett mord. Det händer bara inte..

Usch jag blir bara mer och mer rädd för varje dag som går känns det som. Inte så konstigt heller efter vad man läser i tidningarna om våldtäkter och mord hela tiden. Skärpning! Inte ska man väl behöva gå och vara rädd när man är själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0