sjukling

Hej där! En ny vecka har rullat igång och praktiken är också igång. Är på makeupstore de första veckorna och ska försöka att få en plats i norge de sista veckorna. Men är inte helt säker på vart än. Idag stannade jag faktiskt hemma från praktiken eftersom jag hostar och snorar som en idiot! Har haft hosta sen jag kom hem från cypern och nu den sista veckan är den förjävlig. Har köpt mig hostmedicin men det hjälper inte heller. Det roliga är att jag är så snorig så att jag inte ens känner smaken av den där vidriga hostmedicinen. Det är ju visserligen bra för mig eftersom den tydligen ska smaka förjävligt. Det tråkiga är att jag inte känner någon smak av något jag stoppar i munnen. Det är ju lagomt kul..

Har i alla fall varit iväg till skolan och hämtat smink inför vårt projektarbete imorgon. Vi ska sminka och fota nya modeller denna gången och jag är redan taggad! Har ju kommit på en så bra idé också.

ska sticka iväg och hämta mamma på jobbet nu sen ska jag vila upp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0