tio minuter på badrumsgolvet

Det slutade med att det blev en väldigt väldigt dyr resa till oslo.. Och jag behöver väl inte säga mer än att jag får skylla mig själv.

Dagen idag började heller inte på det bästa sättet. Åt väldigt dåligt igår och det resulterade i att jag var väldigt yr när jag vaknade. Jag har ju också lågt blodsocker naturligt vilket brukar göra så att det svartnar för ögonen om jag reser mig för snabbt osv. Men imorse var det faktiskt riktigt illa. Stod inne på toaletten och blev helt svag och svettig så det slutade med att jag fick lägga mig rakt ned på golvet i tio minuter innan jag orkade ta mig till köket och stoppa i mig något. Så jag orkade i alla fall iväg till praktiken som tur var.

Idag har vi faktiskt möblerat om på makeupstore och bytt några hyllor så att vår spa och doft del syns mer än innan. De flesta kunderna verkar i alla fall ha missat att vi har de sortimenten och nu hoppas vi att ni inte missar det!

Sitter hemma hos Jocke nu och han poppar lite popcorn som vi ska äta medan vi myser till en film..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0