vattengympa!

Är helt slut efter denna dagen och känner att jag skulle kunna somna så fort jag lägger huvudet på kudden. Har varit på praktik även idag och denna veckan är det ovanligt lugnt faktiskt. Är ju faktiskt veckan innan lönen kommer så kanske inte så jättekonstigt.

Jag och mamma kom ju faktiskt iväg på vattengympan idag också och det var jättejobbigt! Är säkert många som tänker att vattengympa är typ "kärringgympa" med det är fan skitjobbigt! Eller ja, så jobbigt som man gör det till (det går ju faktiskt att bara flyta runt där om man vill och då blir det ju inte så jobbigt). Så träningsvärk i magen och armarna lär jag ha imorgon och det ska bli skönt :)

Imorgon ska jag och Malin fota inför vårt projektarbete igen och förhoppningsvis får jag med lite bättre bilder från förra fotningen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0