veckan som gått

Har precis öppnat naturkunskapsboken och tittat igenom vad vi har inför provet imorgon och insåg precis att jag kanske är lite sent ute. Men det är väl som vanligt det där att man alltid skjuter upp det och tänker att man har god tid på sig och så sitter man där dagen innan. Får hoppas att det inte är så svårt eftersom han har sagt att det ska vara ett läxprov, men man vet aldrig med honom.

Tänkte bjuda på lite bilder från veckan som gått så ni vet vad jag har sysslat med!

Har fotat till min portfolio. Hade vackra Sofia som modell!






Har sminkat inför modevisningen "I want candy" på tempel.





Har haft praktik och även jobbat på makeupstore, därav de olika makeuperna. Har även fått mig ett nytt läppstift i en nude färg som går lite åt det orangea hållet. Läppstiftet crust som jag har på den andra bilden. En av de nya färgerna i extreme-looken denna höst.





Har ju även hunnit med en snabbvisit till Oslo och agerad frisör åt min kära syster som går mot det blonda hållet igen. (Förlåt för den charmiga bilden sis!;))



Och jag gillar min nya hårfärg!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt snygg hårfärg! Fotograferingarna ser riktigt spännande ut också. Kram

2010-10-19 @ 23:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0