hej bloggen!

Nu är det en och en halv vecka sen ni hörde något från mig sist. Men jag har ju faktiskt varit i cypern en vecka (som var helt jävla underbart!!) och efter att jag har kommit hem har det varit full fart. Jag går i skolan hela dagarna, tränar och pluggar. Nästan så jag knappt hinner med att sova känns det som.

Ska ladda upp alla bilder från underbara cypern snart också! Och måste bara säga att resan jag varit med om har varit något av det bästa och galnaste jag gjort under hela mitt liv! Det var sol och bad hela dagarna och dans och party hela nätterna! Vi kom inte i säng tidigare än sex någon dag tror jag och gick upp runt tio dagen efter så det är inte konstigt att jag är trött nu när jag är hemma!

Har så mycket att berätta egentligen men eftersom det skulle bli för mycket att skriva så får ni bara se bilderna. Mina minnen har jag ju alltid kvar ändå! Kan i alla fall rekommendera alla som vill ha fest och underbara sandstränder att åka till ayia napa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0