höjden av klantighet!

Nu har jag nog slagit alla rekord i klantighet som går att slå! Det är alltid och då menar jag verkligen ALLTID jag som lyckas med sånt här. Blev ju chaufför igår som jag berättade och fyfan för att köra fulla folk som hänger halvt utanför bilen när jag kör och gör mig nervös! Tog en timme innan jag kom hem igen och då var jag trött och irriterad. Så efter att jag hämtat Jocke och parkerat mammas bil så skulle jag flytta Jockes bil lite snabbt. Det var mörkt och jag var trött och ville bara in och lägga mig och sova så jag var väl inte så uppmärksam för PANG sa det så hade jag backat rakt in i en postlåda!!! Då fick jag panik!! Var ett antal fula ord som lämnade min mun innan jag vågade gå ur bilen och se hur det hade gått med bilen. Men såklart så skulle ju den där förbannade jävla postlådan hålla och Jockes vinge på bilen spricka!! Om gud finns måste han hata mig..

Blev i alla fall tröstad av att det är sånt som händer.. Ja exakt, det är sånt som alltid ska hända mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0