nyklippt

Hallå där! Bloggade inget igår pga att jag jobbade hela dagen. Jag och Sandra sminkade nämligen för L'oreals hårvisning som de hade på Plaza igår. Visningen gick ut på att visa höstens/vinterns trender för 2010 och lite nya tekniker för frisörerna. Mitt och Sandras jobb var att sminka modellerna så de blev snygga! Och vi gjorde ett jättebra jobb! Och det var kul att få jobba med dem också!

Idag har jag varit i skolan och efter skolan klippte jag mig på hair & face. Klippte mig hos Johannes och resultatet blev skitsnyggt! Nu känner jag mig fräsch igen och det bästa av allt är att håret är jämnlångt! Ska tillbaka nästa vecka och färga mig men hur berättar jag inte för er utan det får bli en överraskning!

Jag med plattat hår:



lite mer än 10 cm kortare än innan



Desirée:



Kom att tänka på Desirée när jag ser de här bilderna! Lite lika när jag har plattat hår faktiskt. Ska hoppa in i duschen nu och fixa i ordning mig själv sen så att mina lockar kommer fram. Då kanske vi inte är så lika sen ;)


Kommentarer
Postat av: VH

Oj jävlar så snyggt Pene P!! Fräscht och rånajs ju. puss:D

2010-09-29 @ 20:51:48
URL: http://vhallberg.blogg.se/
Postat av: hage

BAJS SNYGGT! freeeesh :D

2010-09-29 @ 21:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0