skolplugg

Möttes av en rolig syn när jag kom till skolan. Mitt skåp stod vidöppet med nycklarna kvar i häglåset! Och så har det stått sen jag lämnade skolan i fredags. Haha, roligt nog har inte ens lärarna tagit reda på nycklarna och lagt undan dom i lärarrummet. Det är inte första gången jag gör det heller! Har faktiskt glömt mobilen på en bänk i en korridor en gång och efter en 20 minuters rast låg mobilen kvar på samma ställe på bänken där jag glömt den. Kanske ett tecken på att det är väldigt snälla och ärliga människor som går på nobel? Och ett väldigt klart tecken på att jag är riktigt klantig ibland!

Har varit en hård skoldag idag med historia, idrott med cirkelträning och naturkunskap. Som tur var fick vi sluta tidigare eftersom ena halvan av gruppen skulle labba. Sitter just nu och försöker skriva en bokrecension på engelska. Skitsvårt! Men jag gör mitt bästa och ska försöka bli klar så fort som möjligt för att kunna komma igång med de andra tusen skoluppgifterna jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0