"behind the scenes" från Klemner studio..

Idag har jag övningskört hela dagen. Åkte till stan runt halv tolv och var inte hemma förän halv fem. Och att sitta i en bil är faktiskt ansträngande! Var faktiskt riktigt trött när jag gick ur bilen.

Kom på att jag helt glömde bort att berätta om dagen igår. Vi var ju nämligen hos Linda Klemner i hennes fotostudio och sminkade varandra och blev fotograferade. Linda äger ju en modellagentur i karlstad så hon visste ju verkligen vad hon höll på med! Och det var hur kul som helst att sminka och se resultatet på bild efteråt! Gryms snygga bilder kan jag ju tillägga att det blev också. Bilderna får vi troligtvis till veckan men bjuder på lite "behind the scenes-bilder" så länge.



Julia som en godis!







Malin i en höstsminkning gjord av mig



Tina i en babydoll sminkning av Sandra.



Desse i en vinter/höst sminkning av Bergh som blev grym på bild!

Måste bara säga att alla i klassen är riktigt duktiga och det är skitkul att se hur mycket alla har förbättrats under året som gått! Ser fram emot att börja med mitt och Malins projektarbete. Vi ska nämligen göra en portfolio så vi kommer ägna många timmar framför kameran. Modeller är något som vi letar efter just nu och är det någon som är sugen på att agera modell så är det bara att höra av sig så säger jag om du är den typen vi letar efter just då!

Kommentarer
Postat av: felicia

åh vad kul, jag kan jätte gärna ställa upp! :)

2010-09-11 @ 21:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0