mycket jobb denna veckan

Denna veckan har det hänt väldigt mycket roligt! Praktiken har börjat och jag är på Cut in kitchen i duvanhuset där de har allt möjligt som personal shopping, modellagentur och frisör med mera. Har inte hunnit varit med på så mycket denna veckan men jag har två veckor till som jag hoppas få ut mycket utav!

I tisdags var jag även med och sminkade till Wellas hårvisning som var på Karlstad CCC så det blev en heldag med makeup. Riktigt kul att de hör av sig sådär! Har ju även hjälpt till på L'oreals hårvisning och kommer även göra det om två veckor igen. Alltid bra med kontakter! Så hoppas att det leder till mer kontakter så kanske jag kan åka runt och frilansa på olika ställen utöver ett annat jobb.

I onsdags fyllde Josefine äntligen 18 år och dagen efter fyllde Desirée 19 år så då blev det utgång för att fira dom och så var jag även på tempel på fredagen.

Idag har jag jobbat på makeupstore och det var en superlugn lördag! Ska jobba imorgon igen på burger king fast eftersom det är en vattenläcka i grums och fläktarna på bk har slutat fungera så har vi stängt imorgon och kör en städdag istället!

Har massor av bilder jag vill lägga upp men tyvärr orkar jag inte hämta kameran och datorsladden nu så jag laddar upp imorgon istället!



bild från safaritemat vi hade i skolan för någon vecka sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0