taggar för morgondagen

Körlektionerna förut gick bra som förra gången. Det enda jag är riktigt kass på är att backa! Haha, men det är kanske inte så konstigt heller eftersom mamma sällan backar och därför inte vågar att jag backar när jag övningskör! Men det blir att träna på så tror jag nog att detta ska gå vägen någon gång i mitt liv i alla fall.

Blev ju riktigt fint väder där på eftermiddagen så jag och mamsen åkte iväg och badade en sväng tills molnen kom tillbaka. Just nu ligger Jocke helt utslagen i min säng och sover så gott medan jag tittar på tv/facebook.. Ska väl lägga mig snart jag med eftersom det kommer bli en galen kväll imorgon. Jag, Josefine och Sandra + några fler brudar som jag inte riktigt känner ska nämligen festa tillsammans imorgon. Det är ju även rix fm festival i stan imorgon så jag hoppas på riktigt mycket folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0