annandagsbandy :)

hejsan ! nu har jag nyss kommit hem från stan :) har varit där och tittat på bandy , slottsbron - boltic som jag nämnde igår :P och slottsbron förlorade med 2-10 tror jag , men resultatet speglade verkligen inte matchen ! slottsbron var faktiskt med i matchen i första halvlek , med i slutet av båda halvlekarna rann det iväg .. jag var ju även jättenära att vinna på matchlotten jag hade köpt , men det var tydligen Jim som hade turen på sin sida och vann istället :( efter matchen åkte vi in till stan en snabbis och där fixade jag med skorna jag ska köpa till nyår :P dom fanns inte men skulle komma till veckan så jag fixade numret till butiken och ska ringa på söndag eftermiddag och kanske förboka ett par om det går ;) så på måndag blir det shopping !

igår kväll var jag ju hos josefin haraldsson med brudarna också :) vilket var mycket mysigt :D vi hyrde två filmer som vi skulle se ; another gay movie och jiddra inte med zohan :P den första filmen var hemsk , man skulle nästan kunna säga att vi hade hyrt en porrfilm med en massa bögar  (inte för att jag har något emot dom) .. men sättet filmen var gjord på var en aning konstig ;) den andra filmen hade jag redan sett en gång och dög att se en gång till :) efter filmerna satt vi och pratade om allt möjligt och drog därifrån runt halv fyra , när nicke kom :P och jag och anna orkade inte gå hem så vi följde med sara hem och sov där istället :) eller ja , sov och sov ? vi låg och pratade tills vi blev pigga igen , och somnade någon gång runt klockan 8 på morgonen och gick upp klockan 10 ! sov alltså bara 2 timmar inatt , men är faktiskt inte så jättetrött nu :)

nu snart ska jag börja fixa mej lite och sen dra iväg till josefine göransson :P där det blir lite tjejkväll igen ! tacos och godis väntar , och lite dricka för de andra :P men jag sparar mej till nyår jag ! för då ni jävlar ;D ska ju även upp imorn och träna , göööööööttt !!! och malin olsson ska hålla i träningen och hon har lovat oss att den ska bli så hård så att vi inte kan gå efteråt :) det ser jag fram emot !

nej hade mycket att berätta idag märker jag , men det var allt !



hörs imorn !

love ! / miss e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0