Bratz ;)

igår var jag med malin , anna och sara :P åkte till sara först och var där och pratade sen gick vi ner till happy för att hyra en film och köpa en massa godis , chips och dricka :P och filmen vi hyrde var Bratz ! ;) haha , och den var faktiskt ganska så bra :P en riktig tjejfilm och en riktigt ful sångsnutt com vi spolade tillbaka flera gånger och lyssnade på :) var mycket trevligt att umgås med er brudar och prata om lite planer inför juldagen och nyår , inte något bestämt än men :P

idag ska jag följa med syrran in till stan :P och så ska jag hjälpa lillebror att hitta julklappar till oss ;) ska även försöka hitta en nyårsklänning som jag ska köpa efter jul ;) eftersom jag just nu är så gott som pank efter julklappsshoppingen ;) ska även försöka julpynta mitt rum idag och kanske klä julgranen ! ;D gud vad mysigt !

nej nu ska jag börja fixa mej lite ;)


hör av mej senare !

puss&kram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0