fotbollsmatch !

hejsan , nu är det söndag och snart slut på helgen :/ jocke har nu nyss åkt hem , och på grund av han så höll jag på att kissa ner mej inatt eftersom vi skulle ha någon colatävling innan vi gick och la oss , haha ;) tror jag förlorade också :/ menmen .. idag ska jag spela match i v-bro hallen mot värmskog :P det är ju en träningsmatch , som mer är som en träning eftersom vi inte ska ha någon domare eller nåt :P vet inte vilka som ska vara med idag heller, men det får jag se sen ;) blir nog kul ändå , är så sugen på fotboll!

är ju ensam hemma idag också , eftersom emma och mamma åkte till sunne spa imorse och ska sova över till imorn , fuskisar ! :( är riktigt avundsjuk .. men mamma har lovat mej att jag också ska få åka på spa någon dag ;) hihi .. funderar faktiskt nu på att städa lite här hemma och göra lite julfint kanske ? vi inte ens har julpyntat än :O och det som är så mysigt :/

och kvällen ? vad ska jag göra ikväll ? :S blir inte så mycket tid över efter matchen kanske , men är sugen på att göra något .. saknar mina brudar så mycket så att det gör ont i mej :(



önska mej lycka till !

bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till !

2008-12-07 @ 14:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0