hallvärmländskan :)

igår var det söndag och då var det dags för hallvärmländskan :) vårat lag är ju med i grupp 1 och spelade därför denna helgen i arvika :) vi var tretton spelare som åkte iväg, varav fyra var 95:or (skitbra spelat av er ! :D) och så hade vi ingen målvakt med heller :) så målvakterna denna dagen var Sussi, Malin H, Malin O och Sofie ;) mycket bra gjort av er att ställa upp för laget så där :D motståndarna denna helgen var värmskog, eda, arvika och torsby :) två förluster och två oavgjorda blev det .. och måste än en gång skratta lite åt vad svårt vi har att göra mål , men jag lovar er , det kommer ! :) vi sköt iaf mycket , och målvakterna hade stolparna och ribban på sin sida ;) måste säga att jag älskar att spela fotboll , och detta är nog på grund av vårat underbara lag ! hade nog inte tyckt det samma om det inte hade varit för Slottsbrons IF Dam ! och nu tror ni säkert jag överdriver , men nej ! vi har alltid roligt , även om vi förlorar :P och det är väl det som räknas ? 

resten av dagen spenderades med min älskling :) och eftersom jag var ganska slut efter fyra matchen och han ganska slut efter lördagens händelser så blev det en myskväll med godis , cola och filmen liar liar :) det blev även en tidig kväll för oss båda vilket var välbehövligt :P









tack & hej ! ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

Malin snygg i målvakts kläder :P Synn att jag inte kunde vara med :/ Ville så gärna det.

2008-12-16 @ 13:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0