halvkrasslig :S

nu har jag nyss tränat och jag har ont i hela kroppen ! :S
tyvärr inte för att jag har tränat hårt , utan för att jag har ett virus i kroppen ..
det känns som att någon sitter och petar på mej hela tiden ,
inte hårt , men så där jobbigt så att det gör ont ..
känns även som om jag går i en bubbla och jag hör er men ni hör inte mej :S hehe
+ att min rygg och nacke värker värre än någonsin !
bläääää !
dricker en kopp varm oboy också för att få upp kroppstemperaturen ,
eftersom jag fryser ....
men nej ,nu ska jag sluta klaga !!
jag har en positiv inställning och med den ska jag se till att inte bli sjuk ! :D
det låter bra tycker jag :P

nu ska jag snart krypa ner i min mysiga säng och med mina kuddas som luktar jocke !
och bara snosa in den där lukten och somna så ;) mmmh , underbart !



goodnight ! / sicko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0