juldagen

godmorgon får jag väl säga ! ;) sover så otroligt länge nu när det är lov :P vilket inte bra , en bit av dagen försvinner ju :/ just nu sitter jag med en ansiktsmask i ansiktet , en moisture mask var det jag fick ;) som återfuktar , vilket är bra för min hud ;) idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra , har ju hört att alla ska ut , men vart ska ni egentligen ? :S ska nog träffa min sötnos idag iaf och så ska han få julklappen av mej :D sen ikväll får jag se om det blir tjejkväll eller inte :D hoppas på att det blir !

längtar så till nyår nu faktiskt :D det ska bli sååå kul ! och nu kom jag ju på att jag måste ha några nyårslöften också ! förra årets nyårslöfte var inte så seriöst , så detta året ska jag nog ha fler än ett så att jag iaf klarar hålla något :P måste fundera på det där ett tag ;) måste in till stan till helgen och fixa nyårsoutfiten ;) och jag vet vad jag vill ha ! ska troligtvis inte ha en klänning , vilket faktiskt förvånar mig själv :D



vad ska ni göra på nyår ? ;)
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0