kläder, kläder, kläder ...

nu är jag hemma från staden ! blev en heldag med mamma och idag har jag fyndat ;) köpte en massa olika saker och nyårskläder ;) nyårskläderna är ganska vågade , eller ja , jag kommer synnas rättare sagt :P jag tyckte iaf det var snyggt , men det är ju jag det ;) fyndade rejält på vila också ! köpte ett par jeans, en blus och ett linne för ynka 390 kronor ! fattar ni vad billigt :D och jag älskar det ! tänker ta kort på allt jag köpte snart så får ni se ;) har ju även fått skorna nu , som emma köpte med från stockholm och jag älskar dom ! synd bara att jag har så smala ben :/ hatar mina ben just nu .. ibland kan dom va fina , men just till de här skorna såg jag lite ut som bambi tyckte jag :S fast mamma och syrran tyckte att det va snyggt :P blev sugen på att ha pumps på nyår nu också men jag ska nog inte köpa ett par skor till , har så många nu men jag älskar skor så varför inte ? :)

nej dags för korttagning , så att ni fattar vad jag pratar om !

hörs snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0