lucia :)

idag vaknade jag klockan tio hemma hos jocke med världens huvudvärk ! märkte att jag bara ska hålla mej till en sorts dricka ;P vi låg kvar en stund och myste och sen gick vi upp och åt frukost :P hade tänkt skippa frukosten med anne-lie tryckte snällt ner en smörgås och ett glas oboy ändå :P efter det skjutsade jocke hem mej för jag hade ganska så mycket att ta tag i hemma efter gårdagens bravader :P och smart som jag är så smällde jag igen jockes bildörr rakt på mitt smalben !!! ajajaj , så kan det gå :S när jag kommer hem , får jag se att pappa är hemma :S shit tänkte jag ! men han bara tittade på mej och sa: "ja det ser ut som du har mycket att städa nu :P"  och ja, det hade jag ! fick plocka bort alla tusen flaskor, dammsuga, diska och även skura golvet på hela nedervåningen :) så nu är det kliniskt rent här hemma :P var även tvungen att vädra eftersom det luktade +46 cassis/lime i hela huset :O  det var ju lite gott kanske ...





nu sitter jag här och har nyss ätit en "dagen-efter-pizza" och fatta vad underbart det är ! är sugen på godis också , så idag blir det nog bara en lugn mysdag framför tv:n för mej .. men det värsta är att jag är helt ensam hemma och det är tråkigt ! jag har något sorts människoberoende och vill ha någon hos mej hela tiden :) annars om ingen vill göra mej sällskap så sätter jag väl på musik på högsta volym och lägger mej i badkaret en stund och njuter ! blir ju en lugn luciakväll för mej :) hahaha , skrattar åt mej själv just nu , för jag sa just för mej själv: "just det, det är lucia idag !"  hade helt glömt bort det eftersom allt firande var igår ;)

imorn blir det att gå upp tidigt , eftersom jag ska åka till arvika och spela fotboll :) vi är med i något som heter hallvärmländskan då man spelar i inomhushallar på konstgräs :) imorn ska vi spela tre matcher tror jag :P och jag hoppas att det går bra för oss ! man vet ju aldrig , men jag är bra sugen iaf :D wish me luck !


take care! / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0