luciafirande med överraskning :D

sorry , igår hade jag mycket att göra så hann inte ens starta upp datorn :P men gårdagen var mest flumm ! som man brukar bli när man umgås med min klass en hel dag xD haha , fast morgonen var riktigt hemsk :S tittade ju på en film , don't drink and drive - länge leve livet .. och jag lovar er det var nog den hemskaste film jag någonsin sett ! satt med tårar i ögonen hela filmen och kämpade för att inte börja gråta , för det var så hemskt :( att se en kvinna berätta om att sin dotter har gått bort i en bilolycka på grund av ett fyllo ! sånt borde inte få hända .. rekommenderar er som inte sett den filmen att se den, för man får sig en riktig tankeställare ..

nog om det , får berätta om dagen idag istället :) eftersom det är dagen innan lucia idag så hade vi ju självklart ett luciatåg , som våran klass (nästan hela iaf) var med i :) och vi hade tränat sådär två gånger eller något , och jag kunde ju såklart inte låtarna ! haha .. under alla fyra föreställningarna var det något som gick fel :P varje gång vi gick in så sjöng de i främre ledet fortare än oss i bakre ledet så när vi kommer in i aulan så sjunger vi olika (Y) duktigt :) sen så var det ju en överraskning som vi inte hade en aning om vad det var som gjorde oss en aning skrattiga :P överraskningen var att per i cafeterian och en kvinna kom in med ballerinakjolar och en clownnäsa och började sjunga rudolf med röda mulen och dansade lite smått till det + att två städerskor stod bredvid och dansade med moppar xD jag trodde jag skulle dö där jag stod , och jag kunde ju inte bryta ihop där på scenen :P men det blev ett skrattanfall istället :D

efter alla lucia shower så fick vi fika inne hos frisörerna och det måste ha varit något i pepparkakorna ;D för alla i våran klass blev helt uppe i varv och jag lovar vi hade världens psyk :S och alla va såklart på gott humör ! efter fikat hade vi matte då vi spelade kort :D mums vilken skön dag ! kan inte bli bättre ska ni veta :D och nästa veckan kommer se ut ungefär likadant , inga lektioner !!



mina tärnor ! <3



haha , Desse va bra flummig ! men jag gillart ;)


-

nu snart ska jag börja göra mej iordning lite :P kommer ju en massa underbara brudar till mej ikväll och ska käka tacos och se på idol :) sen efter det får vi se vart det bär iväg ;D hoppas på någon fest kanske ? hör av er om ni vet något :D



bye bye!

Kommentarer
Postat av: desirée

hahahha kort lucialinne jag harXD

2008-12-16 @ 18:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0