min önskeplåtning



tävling hos hanna björkstedt

min önskeplåtning skulle vara ute i snön , (om det fortfarande finns snö i januari) och jag skulle vara mycket stylad men ändå se ganska neutral ut och med mysiga vinterkläder, så som päls och uggs till exempel :) om det inte skulle finnas snö i januari skulle jag vilja bli fotad inomhus i en studio , och då skulle jag vara snyggt sminkad och snyggt stylad i håret och ha snygga och trendiga kläder på mig :) helst en snygg "partyklänning" +  festsmink och frisyr :P med en snygg och cool bakgrund då såklart :P

   

wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jo rätt bra =) Men ag känner mig extremt lat.. jag borde gå til min prakik nu men ja vet inte känner inte för de idag, annars äre bara bra *=/

2008-12-10 @ 09:53:52
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0