missförstånd

matchen förut blev inte mot värmskog som vi hade trott , utan när vi kom fram så var det ingen där så då började vi träna själva istället :P sen kom det ett pojklag från sifhälla som sa att dom skulle träna då .. och då kom värmskog och så upptäckte vi att det hade blivit något missförstånd med hon som värmskog hade pratat med :P så värmskog åkte hem igen , och vi frågade killarna om vi fick spela mot dom istället :P och det fick vi ju , och vi förlorade med ganska så mycket ;) haha , men mycket bra träning ! man märker verkligen hur stor skillnad det är på tjejer och killar egentligen :P

jaja , nu är jag helt ensam hemma , inte ens brorsan är här .. så sitter och äter jättegod kvällsmat och så har jag tänt lite ljus för att få det lite extra mysigt :) ska snart plocka ihop här och sen gå upp och lägga mej i min säng och läsa boken som jag ska skriva en bokrecension på :P är lite efter med skolarbetet , eller inte efter egentligen eftersom det ska va inlämnat om en vecka , men det känns inte bra att inte ens ha börjat med det :/



min mysiga kvällsmat !



jag som njuter av lite varm oboy ! ;)


nej nu blev jag lite trötter ;) måste orka upp till skolan imorn också ! men det gör jag alltid eftersom man har en som underbar klass :D idrott och yrkesämnen står på schemat imorn , och joakim blir på eftermiddagen!


have a good night !
kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0