my clothes !



köpte dessa söta örhängen , (på glitter :S)
och på bilden ser ni också halsbandet jag fick i julklapp :P



kjolen är från gina , och är marinblå :)
syns inte så bra på bilden men ..
detta var ett riktigt bra rea köp som jag är mycket nöjd över !



köpte även denna från gina , mycket skön :P
även detta var på rea :)



så här ser den ut i ryggen :)



fyndade denna på vila , och jag blev käääär !
så otroligt söt är den :D



och det var 70 % rea på den ! fattar ni ? :D



nu har jag äntligen fått mina skor !



mina bambiben :S



köpte även ett par jeans från vila , som det var 50 % rea på !
mörkblå och med hög midja :P

 

oh , my aassss !

(köpte även lite smycken och strumpbyxor idag)
-

vill inte visa nyåroutfiten än ;) utan det bli en liten överraskning !
men om ni har ögonen öppna på några bilder
så kanske ni kan lista ut vad det är jag har på mej ändå ;)

mycket nöjd över allt jag köpte idag faktiskt !
- allt kommer användas ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

kan det vara en paljettklänning från bik bok? (a)

2008-12-30 @ 00:05:42
Postat av: elin

du är nära julia ;)

men inte tillräckligt ! ;D <3

2008-12-30 @ 00:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0